O Bitefight

Příběh a vysvětlení aspektů které v něm lze získat. 

Teď ještě něco k celému systému aspektů a získávání bodů.
Přijmutí příběhu vás bude stát 3 akční body a můžete splnit až 40 situací. Příběh můžete plnit dokud vám neklesne energie na nulu, nebo nezačne klanová válka, nebo nesplníte všech 40 situací. Kdykoliv máte možnost příběh manuálně ukončit kliknutím na "dokončit příběh" v pravém horním rohu. Při plnění příběhu není možné dělat žádnou další aktivní činnost (tzn. lovit démony, lovit lidi, útočit na opačnou rasu, útočit v domě bolesti, pracovat na hřbitově), ale pasivní činnosti omezeny nejsou (tzn. nákup vybavení - na trhu i u obchodníka, aktivace předmětů/elixírů, trénovat, kupovat talenty a je možné jít i do kostela). Po skončení příběhu, budete mít možnost přijmout nový a to opět za 3 AB.
Princip získávání bodů:
Pokud získáte v konkrétní situaci "jeden bod" lépe řečeno "jedno zvýšení" tj. , získáváte pro daný aspekt hned 3 body ale zároveň i po jednom bodu pro aspekty sousedící s tímto aspektem (tj. dohromady 5 bodů), zároveň tím ale snížíte hodnotu aspektu přímo protilehlému aspektu který zvyšujete a to hned o 5 bodů.
Pokud tedy budete mít situaci ohodnocenou dvěmi "zvýšeními" pro jeden aspekt, tj. , násobí se toto celé dvěmi přidává se tedy 6 bodů aspektu který zvyšujete po dvou bodech sousedícím aspektům a z aspektu přímo protilehlému se odečítá 10 bodů.
Má to, ale ještě jednu podmínku, aspekt z kterého odečítáme musí mít minimálně daný počet bodů, které chceme odečíst, jinak se to neprovede.
Nejdříve si asi budete chtít vybrat na co se zaměřit, proto přikládám seznam co které aspekty ovlivňují.
Člověk

1. stupeň: +5 kouzlo osobnosti
2. stupeň: +25 kouzlo osobnosti
3. stupeň: +25 kouzlo osobnosti, +10 základní vloha
Vědomosti

1. stupeň: +3 bonusová vloha
2. stupeň: +3 základní vloha
3. stupeň: +5 základní vloha, +20 bonusová vloha
Řád

1. stupeň: +5 obrana
2. stupeň: +25 obrana
3. stupeň: +25 obrana, životní energie +75000
Původ

1. stupeň: +5 šikovnost
2. stupeň: +25 šikovnost
3. stupeň: +25 šikovnost, +10 bonusová šance na zásah
Příšera 

1. stupeň: +5 síla
2. stupeň: +25 síla
3. stupeň: +25 síla, -15 obrana (na protivníka)
Zničení

1. stupeň: +6 bonusové poškození
2. stupeň: +30 bonusové poškození
3. stupeň: +30 bonusové poškození, +12 základní poškození
Chaos

1. stupeň: +5 výdrž
2. stupeň: +25 výdrž
3. stupeň: +25 výdrž, -18 bonusové poškození (na protivníka)
Korupce 

1. stupeň: -3 bonusová vloha (na protivníka)
2. stupeň: -3 základní vloha (na protivníka)
3. stupeň: -5 základní vloha (na protivníka), -20 bonusová vloha (na protivníka)
Pokud máte vybráno, bude vás určitě zajímat za kolik bodů jednotlivé stupně jsou, tak tedy:
1. stupeň: 1750 bodů

2. stupeň: 2500 bodů

3. stupeň: 5000 bodů
A teď jak se k jednotlivým bodům dostat. Máte většinou alespoň 2 možnosti jak danou situaci vyřešit, zde je jejich přehled:
1. boj proti nepříteli = řád + boj
2. být statečný = řád + možnost získání zlata
3. eskortovat = řád - možnost boje + možnost získání zlata
4. hledat lepší cestu = člověk + možnost získání zkušeností
5. hledat mince = korupce + možnost získání zkušeností nebo zlata
6. hledat štěstí v neštěstí = poškození nebo možnost získání zkušeností
7. hodit dovnitř minci = vědomosti -1 zlata nebo + 100% léčení, možnost získání předmětu, nalezení úlomku, boj nebo získání zkušeností
8. kráčet horskou cestou = NIC, přechod na další úkol v horské oblasti
9. krok do hlubin = řád nebo boj, pak ale jen řád
10. loupit = příšera , možnost lovu lidí, na menším levlu také možnost boje
11. mluvit = vědomosti + možnost získání zlata i zkušenosti
12. obalamutit = korupce , člověk + možnost léčení 2500 a získání 10-ti zkušeností
13. pátrat = vědomosti + možnost získání zkušeností
14. plný útok = příšera , zničení + boj
15. pokračovat v chůzi = NIC - přechod na další úkol
16. proklínat = NIC, zlato nebo poškození
17. prozkoumat = vědomosti + možnost získání zlata + možnost boje
18. přeskočit = příšera + možnost získání zkušeností
19. přijmout = původ + většinou poškození
20. sežrat = příšera + léčení 2500 a možnost získání zlata i zkušeností
21. skrýt = původ + možnost získání zlata i zkušeností
22. sledovat = vědomosti + možnost získání zkušeností
23. smrtelná záře = NIC + možnost boje (jen při aktivované vloze "smrtelná záře")
24. stínové kosti = NIC, poškození nebo zkušenost (jen při aktivované vloze "stínové kosti")
25. stínový krok = NIC, poškození nebo zkušenost
26. svést na falešnou cestu = korupce + možnost získání zkušeností
27. špehovat = příšera , původ + možnost získání zlata nebo možnost boje
28. terorizovat = chaos + možnost získání zkušenosti nebo poškození
29. účastnit se = člověk + možnost získání zkušeností
30. upíří pohled = NIC, zlato nebo poškození (pouze upíři)
31. utéct = původ + možnost získání zkušenosti
32. varovat před nebezpečím = člověk + možnost získání zlata nebo zkušeností
32. vítr smrti = NIC, možnost získání zkušenosti, nebo poškození (jen při aktivované vloze "vítr smrti")
33. vlkodlačí zavytí = NIC, zlato nebo poškození (pouze vlkodlaci)
34. vstoupit do jeskyně = NIC, přechod na další úkol v oblasti jeskyně
35. vstoupit do lesa = NIC, přechod na další úkol v oblasti lesa
36. vstoupit do města = NIC, přechod na další úkol v oblasti město
37. všechno rozdrtit = zničení + možnost získání zkušeností
38. vyloupit město = příšera + možnost lovu lidí a k tomu někdy i boj, ale většinou lov lidí selže
39. využít šance = vědomosti + možnost získání zlata i zkušeností
40. zapálit vše = chaos + možnost získání zlata, nebo možnost boje
41. zavraždit = korupce + možnost získání zkušeností i zlata nebo možnost boje
42. zeptat se na víc = korupce + možnost získání zlata, zkušeností, úlomku
43. získat nějakou kořist = NIC, možnost lovu lidí i s bojem
44. zůstat zde = NIC, přechod na další úkol v oblasti v které se nacházíte
45. žrout duše = NIC, léčení nebo poškození (jen při aktivované vloze "žrout duše") 

základní pomoc: 

Modifikace boje a význam statů:

Síla:Zvyšuje tvé Bonusové poškození. Zvýšení síly Ti přidá procenta k modifikaci poškození, proto budeš protivníkovi způsobovat větší zranění.

Obrana:Snižuje protivníkovi modifikaci šance na zásah. Zvýšení obrany ubere protivníkovi procenta z modifikace šance na zásah. Zároveň obrana zvyšuje maximální množství tvé životní energie.
(výpočet maximálního možného zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
Šikovnost:Zvyšuje tvou modifikaci šance na zásah. Zvýšení šikovnosti Ti přidá procenta k modifikaci Šance na zásah, takže méně často mineš soupeře.
Výdrž:Snižuje protivníkovu modifikaci Bonusové poškození. Zvýšení výdrže ubereš protivníkovi procenta z modifikace poškození. Zároveň výdrž zvyšuje modifikaci regenerace zdraví (výpočet regenerace Vzorce v novém bojovém systému)
Kouzlo osobnosti:Zvyšuje tvou modifikaci bonusové vlohy a zároveň soupeřovi je snižuje. Zvyšováním KO ovlivňuješ svou i soupeřovou úspěšnost při používaní vloh.
Životní energie:Tvé zdraví nebo-li maximální množství poškození, které můžeš obdržet, než potřebuješ léčení. Pokud tvá energie v souboji klesne na 0, automaticky prohráváš.
MODIFIKACE BOJE (ZÁKLADNÍ X BONUSOVÉ)
Modifikace boje jsou rozděleny do 3 skupin - poškození, šance na zásah a vlohy, každá skupina je základní a bonusová (základní a bonusové poškození, základní a bonusová šance na zásah a základní a bonusové vlohy.)
Co to znamená?
Máš základní poškození 12 a 10 bonusové. Normálně způsobíš protivníkovi 12 poškození. Záleží na tvé síle a protivníkově výdrží a můžeš způsobit dalších 10 zranění.

Útok:
Udává počet útoků, které maximálně můžeš vykonat během každého bojového kola.
Základní poškození
Zvýšuje poškození způsobené protivníkovi. (udává, kolik zásahu dáš soupeřovi)
Základní šance na zásah:
Zvýšuje tvé šance na zásah protivníka.
Základní vloha:
zvýší šanci na aktivovaní aktivního talentu
Bonusová vloha:
může zvýšit šanci na aktivovaní aktivního talentu
Obnova životů:
Udává množství a rychlost regenerace tvého zdraví.
(Výpočet regenerace zdraví Vzorce v novém bojovém systému)
BOJOVÁ HODNOTA:
S novým systémem má každý hráč bojovou hodnotu - na základě tvé úrovně, statů a speciálních schopností.
Vyhledávaní protivníka bude teď využívat bojovou hodnotu místo úrovně.
Procento získaného zlata z vítězného souboje bude taktéž na základě bojových hodnot.
(Výpočet bojové hodnoty Vzorce v novém bojovém systému)

PRŮBĚH BOJE:
Souboj trvá maximálně 10 kol.
když někomu z bojujících klesnou životy na 0, prohrává.
Po 10 kole souboje vyhrává ten, kdo způsobil v souboji více poškození
Průběh bojového kola :
A - je spuštěná speciální schopnost?
B - zaútoč
C - jsi zasáhnutý?
D - stále stojíš? Jde se na další kolo
Co obsahuje zpráva o boji?
Modifikace při boji se skládá ze šance na zásah, šance a poškození.
Jak tyto modifikace vylepšit?
Všechny tyto schopnosti se dají navýšit trénováním schopnosti, výzbrojí i talenty.
Šanca na zásah: se udává v procentech, základní hodnota je 80%. Každý souboj má 10 kol, Čísla v závorkách jsou náhodně vybíraná od 0 do 100. Je-li číslo nižší než číslo před závorkou, akce proběhne (trefíš se nebo vloha se aktivuje). Je-li číslo vyšší, akce neproběhne (mineš nebo vloha se neaktivuje). Proto je dobré mít čísla před závorkou větší jak 100! To je i vysvětlení proč někdo 6x mine.
Šance: je to šance na aktivovaní aktivního talentu.Základní hodnota je 60% a funguje to stejně jako šance na zásah.
Poškození: základní hodnota je 125. Zvyšuje poškození způsobené protivníkovi (udává kolik zranění můžeš způsobit soupeřovi). 

Vytvořeno by Sledgehammer
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky